i skolan

nu sitter jag i skolan och väntar på att få göra min igentaging, bara en halvtimme kvar. Hoppas den går fort så jag får sommarlov snart :D ska bara ta det lugnt i helgen och bara göra sånt som jag vill och inte tänka på massa tråkiga saker. fest imorgon kanske? någon som är på?

har haft lite utvärderingar idag och den roligaste va när hela klassen va med, vilka diskussioner det blev ibland :P riktigt roligt att höra på :P
bara dom inte ändrar på tentorna som en del vill :S vi får ju redan problemoråden men vissa vill att vi ska få komma på dom själva vilket gör att det kommer ta längre tid för oss och man kommer bli sååå stressad :S vi gjorde så på första tentan nämligen så, nej tack!
givetvis så blev tavlan med negativa grejer som måste förbättras full och den med positiva nästan halvfull om ens det :P men så är det när vi är första klassen att få testa på något nytt här i Nkpg. vi gör ju precis som Lkpg nu så det är lite rörigt för lärarna och då blir det rörigt för oss också, men jag klagar inte.
en del gillade inte föreläsningarna heller för dom tyckte att lärarna la dom på en för hög nivå :O men hallå?! vi är ju här för att lära oss och dom måste ju lägga det på den nivån så att vi sedan får den kompetens som krävs för att få en ssk legitimation!

Litteraturseminare snart nu då, önska min lycka till :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0