hungrig

ska gå och lägga mig nu, börjar bli trött och hungrig. börjar man bli hungrig så ska man sova annars måste man äta innan man ska sova och jag gillar inte att äta såhär sent, min mage blir så uppsvälld då.

köpte en påse ahlgrens bilar och en påse sura bildäck förut på hemmakväll :) älskar surt godis! brukar inte tycka att det som är surt brukar vara det men domhär är så sura att man får ont i tungan :P me like!

imorgon hoppas jag på kanonväder så jag kan sola på balkongen :D det bästa är att det inte behöver vara så varmt ute för det blir göörvarmt på balkongen ändå eftersom den ligger i ett hörn :) eller det kanske inte gör nån skillnad? aja..

funderar på att kanske gå ut och springa imorgon med innan det blir allt för varmt så det får bli vid 11 nån gång då. måste bara få tummen ur att komma iväg ensam. sara skulle med träna imorgon men hon skulle gymma. jag vill inte köpa gymkort här eftersom jag har ett i mjölby som jag betalar för som dras automatiskt så dubbla vore bara onödigt :P

hittade en klänning igår med när jag och mamma åkte till grebbestad en sväng :D man kan ha den som linne med. långt linne, kort klänning, kanon! den va benvit med röda blommor på så den va riktigt sommrig.

nu ska jag gå och krama min kudde, god natt!

saknar dig älsklings-gustav! <3

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0