hem :D

pappa ringde förut och sa att jag kunde ta bilen redan imorgon och ha den över natten så att jag kan sova med gustav imorgon natt :D klart man inte tackade nej så imorgon när jag har hjälpt pappa att handla så åker jag på en gång. blir till att åka hem och göra sig iordning och sedan åka hem till ellen som ska ha grillfest, gustav är redan där då så det blir kul :D
måste komma ihåg att ta med mig lite grejer tillbaka, glömde tex mina jobbkläder, smart!

så therese, om du läser detta så behöver du inte åka med om du absolut inte vill :P men det vore kul om du ville komma till thn på lördag kväll, tror vi ska hitta på något då :D kanske lite drinkar här hemma eller nått.

god natt!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0