halsband

svar till therese: jag håller med dig, spelar ingen roll vilken hund man har så ska man kunna hantera den. småhundsägare ska kunna uppfostra sin hund precis som vi uppfrostrar våra stora :D det är inte hunden det är fel på, det är ägaren i så fall, anser jag.

svar till sandra: japp, jag googlade det också och blev en smula besviken :P mamma sa samma som du att jag skulle köpa något billigt men i vissa butiker så stryker dom ju bara den gamla summan och skriver en ny när dom dragit bort det man handlat för.

har lite smått börjat acceptera att jag inte får mina pengar tillbaka så jag gick dit igen för att kolla på snygga halsband till barro istället :D hittade ett jättefint som kostar 465 kr som jag har beställt nu :D han kommer passa sååååå bra i det! längtar till torsdag när det kommer så han kan få prova :D
ska dock begära öppet köp så jag kan lämna tillbaka den om jag måste.

det buna blir det :D kommer bli lite bredare för det på bilden är bara 55 cm och barro behöver 65 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0