grill

kanonväder idag och jag sitter inne :( vill inte riktigt ut i solen och sola eftersom jag vart på kusten 2 dagar denna veckan så huden får vila lite :)

ska snart duscha och göra mig iordning. tar en promenad med barro upp till emma sen där vi ska grilla och he skitkul kväll! blir nog bara hon och jag men det finns fördelar med att bara vara två också :D

va iväg på stan nyss också. tänkta att jag bara skulle gå upp och kolla på Gina. som om jag bara kan gå och kolla på Gina :P dom hade massa rea så jag provade 9 plagg :P hihi. men eftersom jag inte hade tänkt shoppa så tänkte jag att jag bara skulle handla om jag verkligen föll fär plagget. hittade inget sånt tyvärr :( men igår skulle jag ha på mig mina höga svarta kortbyxor men hade inget snyggt att ha under. "en body hade vart bra" tänkte jag. har bara en svart men svart och svart är inte så kul :P så hittade jag 2 bodys på rean så jag slog till :D 64 kr styck, bara att slå till! en röd och en vit med rosa ränder. ska ha en av dom på mig ikväll med mina höga kortbyxor eller med mina jeansshorts :)
går hem med barro när vi grillat och drar på mig en klänning och pump, orka gå i sånt ända hem till emma :P blir kanon!
ikväll ska jag verkligen ha kul för igår va det sådär kan jag säga :S

på söndag ska jag hem till pappa och käka mat :D han skulle fixa kokt torsk med färskpotatis och nån sås, låter hur smarrit som hellst :D

måste kolla om jag måste tvätta imorgon med annars skulle jag bta tvättid. tror dock att jag skiter i att gå ner och tvättar det jag hinner när jag går från pappa, har tvättid till 21 imorgon. måste tvätta lite underkläder och så kan jag passa på att tvätta min tröja som ska tvättas i 30 med så slipper man ta en extra maskin bara för den nästa gång vi ska tvätta :)

om jag hinner så slänger jag upp en bild på vad jag kom fram till att ha på mig ikväll innan jag går :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0