god natt

tror jag ska sova nu, börjar bli trött.

blev ingen promenad idag med therese :( jag som sett fram emot det. hon hade fått utslag på kroppen så hon ville inte gå ut men hon ska till läkaren imorgon och kolla upp det :) hoppas det inte är nått farligt utan bara nån allergi eller nått.

inga slingor i emmas hår heller :P hon ville vänta lite tills utväxten vuxit lite till och även se om det blektes i sommar.

så vad ska man hitta på i helgen då? sara och zandra ska till gbg på metaltown, therese skulle på nått handbollsäläger om jag fattade det rätt, läste i hennes blogg. bara jag och emma kvar. elin också om inte hon har fotbollsmatch. kim är iofs hemma om han har tid att hitta på något :D det löser sig.

kl 10 imorgon ska jag vara hos zandra :) går nog upp vid 8 och tar en promenad med barro, han ska också åka med.

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0