glass

käkade skitgod frukost imorse och guud vad mätt jag blev :D 2 grova mackor med keso och avokadoskivor, mums! brukar inte bli mätt när jag käkar samma fast med ost på istället men nu orkade jag inte ens allt :)

låg ute på balkongen förut, 40 grader och lite till va det där. blev så svettig så det såg ut som jag smörjt in mig med olja eller nått :P gick in och lagade mat efter ett tag. gjorde korvstroganoff, väldigt enkelt :) stekte korven sen i med mjölk och vatten och sen en pulverpåse med korvstråganoff-sås, hehe :P känner dock att jag börjar bli hungrig igen så jag kanske fixar något och går ut och sätter mig på balkongen :)

jag och gustav skulle fixa räkningarna med, blir lite krångligare nu när jag inte är hemma eller så gjorde vi det mer krångligt än vad det va. det slutade med att vi räknade helt fel så jag förde över 600 för mycket till honom som han nu måste föra över tillbaka imorgon när han får det jag förde över :P tyckte väl jag fick för lite pengar över efter att jag fört över till honom men nu är det löst :D

ikväll hoppas jag att sara och emma hänger med ner till strandgatan eller nån annanstans för att chilla och käka glass :D har velat ha det hela dagen men inte så kul att gå dit själv.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0