dagens outfit

har haft tur med vädret idag, började precis regna i norrköping när jag skulle därifrån, samma med linköping. hoppade av där för att kolla på linnen, måste ha mer, känns som jag inte har något att ta på mig längre :S hittade iallafall 2 tröjor och en lite längre vit t-shirt som man har till leggins :D tänkte visa dom för er om en stund, ska bara fixa något att äta först, är vrålhungrig :O har inte ätit något sen kl 6 imorse och det va bara en macka.

funderar på om jag ska skippa träningen eller inte, vet inte om jag orkar, blev ju så trött igår och det är samma sak idag fast i en timme. den börjar iofs inte förrns om 3 timmer så jag hinner nog vila upp mig ordentligt :D

här komemr dagens outfit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0