aj då

hemma igen, har duschat och ätit mat så nu är jag på g igen :D

vi åkte ut till Bokenäs en bit utanför Uddevalla. jag hade aldrig vart där så jag tyckte att vi kunde åka dit och emma och markus sa inte nej. köpte sallad och solskyddsfaktor innan vi åkte :) smötjde in mig på armarna och på bröstet och på övre delen av ryggen, fick väldans mycket färg där i förrgår så jag ville inte bränna mig :P resten tänkte jag att jag skulle smörja in när det började brännas vilket jag gjorde men då va det nog försent :( brände mig på baksidan benen och nedre delen av ryggen, aj aj aj! att man aldrid lär sig :P men man blir ju så ivrig att få särg när solen väl är framme, farligt! nästa gång ska jag smörja in mig ända från början, man får faktiskt färg ändå :D

ska snart ut med barro en sväng sen ska jag möta therese på hemmakväll så ska vi hyra film :D "I taken lyser stjärnorna" ska vi se tror jag, har hört att den ska va riktigt bra :D men vi får se, vi lyckas alltid välja nått kasst.

jobba imorgon med, 7-14 på utsikten.

ååh, kommer jag kunna sova inatt? :S

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0