aah!

vilken skön dag det varit :D

lämnade in min mobil förut och fick en lånemobil istället, sparad från stenåldren tror jag :O den är så gammal att jag knappt vet hur man använder den :P och så ska vi inte tala om hur jag kommer vakna av den där jäkla alarmsignalen :O komemr bokstavligt talat flyga upp ur sängen! innan hade jag en lugn HIM låt att vakna till nu har jag..jaa, jag vet inte vad jag ska kalla det. hoppas jag får min mobil snart!

åkte till trädgårdföreningen sen med linda och benjamin, linda köpte jordgubbar för 32 kr :O sen åt vi bara varsin och gav bort resten ändå :P

hann till och med göra sara en tjänst :D köpte samma jeans shorts till henne som jag har så att hon slapp åka in till stan + att vi körde hem dom till henne sen, snällt va? han dock inte åka till systemet och inte heller köpa skor åt henne men nått måste väl du klara själv :P ?

nu är jag trött och ska sova, imorgon blir det norrköping en stund. ska i princip bara hämta tentan och stanna kvar på återkopplingen så jag förhoppningsvis fattar vad jag gjort för fel :) men blir det som på HEL tentan så är det ju ingen idé att ens försöka så det hoppas vi inte på :D

god natt!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0