åååh!

nu har vi fått information om när vi kan hämta ut tentorna och när vi får återkoppling men inga resultat än :O det blir U vill jag lova, det tar längre tid att få ett U än ett G tydligen, dock gjorde det inte det sist så ett litet hopp finns det men inte mycket.
självklart kan man hämta tentan just den dagen jag jobbar :( och jag som verkligen behöver få veta vad jag gjort för fel så jag inte gör om det! ååååh!
kanske ska ta och maila min handledare och fråga om han kan skicka min tenta, tror ni han gör det?

regnar gör det med. antar att det är den svenska sommaren som gör sig påminnd.

Kommentarer
Postat av: Frida

han kon nog skriva resultatet på din tenta.. de gör dom för oss här i allafall..:) om du ber snällt så ska de nog inte vara något problem. :P Lycka till!

2009-06-12 @ 12:18:38
Postat av: Anonym

Vikan göra så att vi ber någon annan hämta våran tenta om vi har förhinder men måste meddela ansvarig detta innan. Kan inte typ Gustav hämta den?

2009-06-13 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0