090629

blir ingen paj men det är nog lika bra, är sjukt trött efter en tidigt morgon så det blir även en tidig kväll idag. ska gå med barro vid 22 om inte ännu tidigare och sen ska jag sova! eller försöka i den här värmen.

imorgon kl 9 så ska jag hämta emma och kanske sofia :D vi ska ut till hunnebo! sol sol sol hela dagen! blir det bara jag och emma så stannar vi nog över natten och åker hem vid 14 tiden dagen därpå eftersom emma börjar jobba kl 16 men det blir kanon!
18,5 grader i havet i helgen när mamma och stefan va ute så det är ju ingen vidare värme men jag tror inte man bryr sig när det är så varmt ute :D JAG SKA BADA! ligger man i nån minut så vänjer man sig ju och då blir det såå skönt!
ett stort OBS!! jag får inte glömma att smörja in mig :P tar väl 4an som dom har i båten i början på dagen och sen drar jag på 6an när jag fått lite färg så jag inte bränner mig, eller ska man göra tvärtom? eller så kör man på bara 4an eftersom jag redan är ganska brun? aja, får rådfråga emma imorgon och mamma kanske, jag är verkligen kass på sånt! tar man för hög får man ingen färg alls och tar man för låg så bränner man sig.

nu ska jag kolla på TV, igen.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0