090607

kvällen igår blev inte riktigt lika kul som jag trodde men helt okej. vi gick till platens men det va typ inget folk fär så vi gick ganska snabbt igen. var tvugna att gå hem eftersom det va röd dag och sista bussen hade gått, men det va skönt med en promenad :D

idag har vi bara slappat och vart ute med barro :D så skönt! såg nån film på 4an förut, den gick ju att se på iallafall :P vi har vart och röstat med. japp, jag har tagit mitt ansvar att förändra. brukar oftarst inte bry mig om politik men jag tycker att det börjar gå för långt med allt styrande över internet och att dom vill införa att man ska få betala för att få gå in på vissa hemsidor :O därför röstade jag på piratpartiet som vill ha frihet på internet!

nu ska vi käka korv med bröd och dricka mer cola :D älskar kola dagen efter man festat, mmmm!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0