wii!

har jobbat idag från kl 13 till 21.15.
jag fick vara med när en kille tog blodsocker på en boende sedan fick jag göra det när mandana (ssk) kollade :D det gick kanon! så nu får jag nog deligation på det, hoppaaaas!!
sedan fick jag följa med när mandana gav insulinspruta och så förklarade hon före och efter hur man gjorde men sedan var det en boende till som skulle ha och det fick jag ge :D blev jätteförvånad att hon frågade mig men gud så glad :D så imorgon ska jag få ge en spruta till och en på söndag och efter helgen så har jag nog min deligation på det med sa mandana :D wiii!
jag vet till 100% att jag håller på att utbilda mig till rätt sak, det är verkligen något för mig! synd bara att det är 2,5 år kvar :(

ska snart sova, börjar kl 7 imorgon. kommer somna gott ikväll.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0