tvätt

slutade jobba kl 13. har vart en otroligt seg dag idag. inget att göra men det har vart anhöriga där idag så man har inte kunnat sitta och läsa tidningen eller nått sånåt så jag och eivor stog och kollade på när alexandra fixade rån med ost till dom boende. det förklara ungefär hela dagen :P
iofs fick jag en del att göra när en boende kissat på sig. synd bara att jag märkte att det va löst bajs och inte kiss när vi kom in på toan :S av med kläderna och på med duschen, phuu! man ska väl inte klaga när man väl får något att göra :P tur att vi har sånna där mentolgrejer att spruta i luften för det va inte långt ifrån en spya från mig, det hade vart pinsamt :P

håller på att tvätta nu, första tvätten är nog snart klar. tänkte kila till systemet med när jag ändå går ut och även passa på att hämta ut paket på posten som mamma och stefan fått.

anna kommer imorgon så på lördag blir det party :D ska bli jättekul! va längesen man träffade henne nu. sen är björn här i stan med, han har nån kompis som pluggar här. rena rama linköping reunion :D me like!

kl 15 måste jag vara tillbaka för då börjar okänd diagnos på tv4 fakta, ett måste om man inte har något att göra :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0