trött

är helt slut nu.

vi gick hem till pappa förut för att ta bilen till jönköping. gustav skulle åka med bussen därifrån. vi tänkte att 2 timmar skulle vara gott om tid men icke! han missade bussen i jönköping så vi besvärade oss inte ens att åka in utan fortsatte till gränna :) vet inte riktigt vad vi skulle gjort om bussen inte hade stannat där. jag hade inte kunnat köra han till ödeshög för då hade barro blivit ensam hemma för länge så vi hade väl tur i oturen.
nu saknar jag honom väldigt mycket! bara att få sova bredvid honom på nätterna :D nu kommer vi inte träffas förrns den 28e när jag ska hem och ta blodprover, alltså om 3 veckor :(
vill bara krama honom en gång till!

har fixat kvällsmat med och matlåta tills imorgon. ikväll fick det bli mackaroner med bearnaisesås och till matlåda så tog jag resterna av tacisen vi käkade till frukost och gjorde en tacosallad :)

nu ska jag slänga mig i soffan och inte röra mig därifrån förrns om 3 timmar :D göööööööööööööött!

lägger upp bilderna från helgen när jag hinner, är bara ledig en dag veckan som kommer nu så det blir tufft!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0