träna

kl 11 kommer sara hit, vi ska ut och springa. känner att jag behöver komma ut lite och röra på mig nu när barro inte är här mer.
blir dock bara ett varv runt spikön men det får räcka, jag ska ju inte bli maratonlöpare precis :P

tror jag somnade ganska snabbt igår, gött! kvällarna innan har jag haft svårt för att somna, weard.

ikväll kommer anna också :D hon och sara ska sova här hos mamma så jag slipper vara ensam i helgen, gööööött!

längtar till tisdag nu, sjukt mycket! hem till mjölby över natten :D varje sekund med gustav är guld värd just nu.

ha en bra dag! det ska jag ha på jobbet, det är nämligen jag som har medicinerna ikväll, alltid lika kul :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0