tack

måste tacka Ann som hjälpte mig idag med min jobbtid den 4e augusti :D ska ju röntgas då så jag skulle vart tvungen att byta bort den tiden men ann kollade upp om inte jag kunde vara ledig och ändå få lön :) så hon ringde facket å grejer, pratade med chefen och efter en stund så kom hon tillbaka och sa att jag bara behövde fylla i en ledighetsansökan och bara kryssa i en ruta där det stog att jag skulle få lön ochså :D chefen sa sedan att den hade blivit godkänd, hon vet ju anledningen till varför jag ska röntgas med så :D kanon! nu slipper jag krångla med det, skööönt!
så efter imorgon är jag ledig 4 dagar i rad, gött!

håller på att laga mat nu, köttbullar med spagetti. tänkte lägga mig framför TVn efter maten och sen ikväll blir det kanske fika med emma och zandra på strandgatan, har dock inte hört med zandra än men hon är nog inte omöjlig :P

har köpt nya skosnören med för er som är intresserade :P det ena på mina gåskor har typ gått av och dom är så bra att ha när det regnar ute för dom är vattentäta :D dom används flitigt när jag är ute med barro och då måste jag kunna knyta dom :)
fick dom av pappa när jag blev sjukskriven så jag skulle kunna gå ut och gå och då ha något skönt på fötterna. synd bara att behandlingarna förstörde mina fötter så det spelade ju ingen roll vad jag hade på fötterna så fick jag blåsor och naglarna gjorde skitont så fort dom stötte emot skons insida :S men nu är dom iallafall bra att ha :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0