sova

tror jag ska gå och lägga mig snart. har vart trött hela dagen :O somnade vid fyra och vaknade nån timme senare och sen halvsova jag en timme till och jag är ändå trött nu. börjar 6.45 imorgon och slutar 14.30.

jag och kim fikade förut. varken han eller jag va så sugen på paj eller bulle så vi tog varsin kaka och till det drack jag jordgubb/vanilj te och kim tog ett glad cola :) vi satt under markisen i soffan och pratade mednas regnet öste ner. sen gick vi hem till honom, han hade köpt nya möbler så jag hängde på för att kolla hur det blev och det så kanon ut :D om han får ut sin gamla soffa bara som fortfarande står kvar :P inte det att den är ful men 3 soffor är väl lite att ta i :P
det hade tydligen vart bombhot precis utanför kim imorse när han kom hem så det kvarteret va avspärrat men nu när vi va där så va allt borta så det va väl inget allvarligt.

kollade på ett plastikkirurgprogram förut, Vanity Insanity. det handlade om en kille som va beroende av plastikoperationer :O kan inte fröklara hur han såg ut så jag lägger upp en bild :P hela ansiktet är fejk och hans muskler också, det är silikon :P

god natt!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Ååå vill med fika :) lät mysigt! Men vi får försöka ta de på söndag :D.

Sen vill jag bara säga att det var det fulaste jag sett, hur kan han leva med sig själv? Ursch!

2009-07-30 @ 22:39:55
Postat av: Maria

Men gud vad hemska bilder!

2009-07-30 @ 22:53:15
URL: http://mariadjurstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0