sofia <3 gustav

ska snart sova men innan det tänkte jag lägga upp lite bilder på mig och min älskling genom åren :D sitter och tänker på honom just nu och försöker komma på hur dom två sista veckorna i thn ska gå fortare :O kommer inte på något bra.

älskar dig gustav!

det här var första gången jag va i mjölby. första kramen, första kyssen, första känslorna



Fall Out Boy konsert i stockholm. Gustav gillar inte dom men han följde med för min skulle, det kallar jag kärlek <3



Nån fest hemma i gamla lägenheten







Jag och Gustav har alltid sjukt kul tillsammans :D



Vi jävlas med varandra ibland :P



Vi flummar alltid hemma. Ni ska bara höra hur ett samtal kan låta när vi pratar med varandra ibalnd, haha! Konstiga röster, olika dialekter, citat från filmer (gärna nått med killinggänget, "rrrrrrryymden" är en favorit)



Jag ärlskar gustav för att han får mig att skratta och må bra. Med honom kan jag vara mig själv!







Han har stöttat mig genom min behandling och sjukdom



<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Sjukt fina ihop:)

2009-07-24 @ 00:43:38
URL: http://reopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0