skor

nu tänkte jag ägna mig åt något som jag älskar :D nämligen skor! som jag sa i förra inlägget så hade jag inget att göra så jag tog kort på alla pumps jag har med mig till trollhättan (dom andra jag har med är inge roliga :P )

När jag såg dom här för första gången på DNA så blev jag kär :D och bara nån vecka senare var dom mina!


Hittade ett par likadana i silver fast på Wedins rea :D jag blev överlycklig!


Dom abslout skönaste pumpsen jag har. Köpta på Kalle P tror jag. Ville ha ett par svarta när vi skulle på Gustavs pappas begravning.


Blommiga skor från Vila. Också väldigt sköna om man inte går barfota i dom. Köper nästan bara peep-toe nu eftersom mina tår har blivit så känsliga för tryck efter behandligarna. Fick dom utav mamma när hon va och hälsade på i Mjölby/Linköping :D tack!


När man är i Finland över jul så är mellandagsrean ett måste. Något att göra och inte bara sitta inne i stugan mitt i skogen :P Åkte in till Vaasa och hitta dom här skönheterna. Svart spetstyg med nått rosettaktigt fram på tån.


Dom här hittade jag på asos.se och klickade hem dom fort som ögat :D som jag sa lite högre upp så har jag fått problem med fötterna efter behandlingarna så mina fötter svullnar även upp och då får jag lnappt på dom men när mina fötter är som dom ska så sitter som som en schmäck! :D


Tror det va Vecko Revyn jag läste och såg att en av midellerna hade dessa skor på sig. KOllade vart dom va ifrån och såg att dom fanns på Din sko :D överlycklig! fick dom utav pappa när han va med mig till sjukhuset i våras, tack :D det här är ett par klockrena favoriter!


Har klickat hem dom här från hm.com. har dock inte fått tummen ur att köpa längre skosnören :P


Från Din sko. Blev helt kär när jag såg dom för första gången. Nu tycker jag inte om dom lika mycket, för låg klack och så har jag skrapat i tån på den till höger som ni ser. Dock är dom skitsnygga!


haha, dom här blev jag med tokkär i när jag såg dom första gången! hittade dom på internet och av en slump så såg jag att dom fanns på DNA i Lkpg :D fick dom av pappa i födelsedagspresent, tack än en gång!


Rea på Wedins. Dom är väldigt sköna dom här med. Klämmer inget i tårna eller hälen. En skoälskares dröm!


Även dom här är hemklickade från HM. Också väldigt sköna (få peep-toe som inte är det) men bandet runt fotleden är väldigt kort. Får ha i det yttersta hålet men det funkar :D


Om jag inte minns helt fel så var dethär mina förtsa pumps :D hittade dom på ellos.se


Och sist men inte minst, mitt nya nyförvärv :D bara nån vecka gamla. Dom är svarta men ser gråa ut på bilden. Hittade dom förra vintern men kunde inte bestämma mig för om jag ville ha dom eller inte men när jag väl bestämt mig för att jag absolut ville ha dom så va dom slut :( men så kom dom iår igen :D

Kommentarer
Postat av: sara

var inte pumpsen från studenten dom första?

2009-07-14 @ 17:03:31
Postat av: Felicia

Vad mycket fina skor!!

2009-07-19 @ 19:48:03
URL: http://infrangible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0