ooops

skulle gå till supermarket förut för att köpa mjölk och bröd och tänkte att en sväng på gina kan ju inte skada, hade inga pengar ändå.
klart dom hade kvar sin rea så jag hittade två par jenas för 99 kr/st, rena kapet :D och sånt kan man bara inte skita i :P så jag gick och handlade, sprang hem och förde över lite pengar och gick tillbaka till gina :D hittade även en stickad oversize tröja som jag slog till på :D
nästa gång jag tänker att jag ska in på gina för att bara kolla så ska jag nog skita i det :P

men nu får det vara slut på schoppandet för när jag kommer hem så ska jag och gustav åka iväg nånstans bara han och jag :D vi funderar på en weekend i stockholm eller nått, vore jättekul!

det här kom jag hem med iallafall, älskart'!

ett par helt vanlig men färgen va väldigt fin!





ett par stuprörsjeans med dragkedja vid anklarna, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0