ondskan

kollar på ondskan nu bara för att..
känner att jag kan sitta uppe lite idag, det är ju ändå lördag och jag börjar inte förrns kl 13 imorgon :) ska hem till pappa innan och käka lax med färsk sparris, mumma :D !

igår va det ett år sen jag fick min första cellgiftsbehandling. det har kanske inte synts på mig men gud vad jag har kämpat för att komma dit jag är nu :D
för ett år sedan så trodde jag inte att jag skulle få ge insulinsprutor nu eller ta blodsockervärden.

idag fick jag till och med vara med när ssk skulle sätta en PVK nål i foten på en boende :D har aldrig vart med när man satt en i foten så det va riktigt intressant. imorgon blir det insulinspruta igen och sedan tror jag att jag får min delegation :D om mandana kommer ihåg att skriva in den :P

tror jag ska sova nu, orkar nog inte kolla klart på ondskan trots allt.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0