oj

när jag kom in på bloggen nu så hade jag fått 12 nya kommentarer om min dagens outfit :D vad glad jag blev!
får väl ta och säga tack till er som gillade outfiten.

kom hem för bara en liten stund sen, jag emma och madde jar vart borta vid fallen och kollat på just fallen och fyrverkerierna :) dom va riktigt fina iår. fallen va nice don med, inte så ofta men ser den på med lampor, brukar oftast se den på dagen.
jag och emma satte oss på strandgatan en stund innan och drack te och latte, det va gott. jag testade jordgubb/vanilj te, mmm. vi gick när madde kom så hon gjorde oss sällskap till fallen :)


bilden blev dick lite suddig eftersom jag inte kunde ha blixten på, fint va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0