nere

har känt mig jäkligt nere sen jag kom hem från jobbet. kom innanför dörren och ser att barro har tuggat sönder en pinne eller nått, flisor i hela lägehnheten. det första jag tänkte va att om sara låtit han släpa med sig en pinne in när hon va ute med honom så får fan hon komma och städa. ringde henne på jobbet och jajemen, klart han hade fått ta med sig en pinne in :O VAD FAN TÄNKTE DU PÅ?! så sa jag till henne att han bitit sönder den och att det va flisor överallt och hon svarar "jag såg det". what?! så du såg att han bet sönder den och skitade ner men ändå gick du härifrån utan att ta den ifrån han? VAD FAN TÄNKTE DU PÅ?!
ringde mamma och hon lät ju bara som om det va helt okej att han tuggar pinnar inne, det gjorde mig ännu mer förbannad! jag va så förbannad att tårarna rann! ringde gustav och sa att han skulle komma och hämta barro i helgen för nu vill dom inte ha han här hemma längre tydligen. självklart hade han inte råd. jag sa till han att jag inte kan få nån hjälp längre nästa vecka eftersom sara är helt bakom flötet oxh till svar får jag "du får väl skylla dig själv att ingen vill hjälpa dig", vafan? då gick såklart min vrede ut över honom men istället för att skrika så satt jag och spände mig och blev knäpptyst, sen dess har jag inte pratat med honom.
jag känner mig stressad hela tiden, aldrig en ledig stund. är jag på jobbet så jobbar jag och när jag kommer hem så ska barro ut på en gång och när man kommer in så börjar man redan göra allt för att slappna av innan nästa prommenad. jag får hjälp med honom när jag jobbar men knappt när jag är ledig just därför känner jag mig aldrig ledig.

ni får ABSOLUT INTE missförstå mig nu. jag älskar att få gå ut med barro så länge jag inte går ensam och nu har jag fått gå ensam i över en månad.

sen får JAG skit för att andra inte klarar av honom. för att andra är för mesiga och låter han bestämma, då är han tydligen "dåligt uppfostrad". när han är med mig och gustav så går det kanon, han drar sällan i kopplet, förutom när han ser en hund då. man kan ha han lös, han lyssnar. men bara för att andra inte kan det så är han "dåligt uppfostrad". tro fan det att tex sara inte skulle kunna det när hon inte ens kan ta ifrån honom en pinne. självklart försöker han bestämma över dom han märker är osäkra.

låt mig och gustav uppfostra våran egen hund! han är en liten ängel när han är med oss så bara för att han inte är det med er så betyder inte det att han är ett monster. skaffa er lite stake och va inte rädda så fort ni ser han for god sake!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Där har du helt fel Fia lilla, Klart att jag vill att Barro ska vara kvar här, vi tycker jättemycket om honom, och det vet du! Men nästa vecka har du ingen hjälp. Jag blir förbannad om Gustav säger att ingen vill hjälpa dig, för det har jag gjort hittills, men vad har han fått för hjälp för att lösa det med Barro nu när inte vi längre kan. Tycker att HAN ska passa sig för vad han säger, jag kan nog ta både ett och annat med honom.



2009-07-13 @ 23:20:04
Postat av: sara

det är din jävla attityd det är fel på! här hjälper jag dig med honom när du jobbar och får en jävla utskällning över en pinne? för att du måste städa! Tack för den! Det låter ju väldigt jobbigt att försöka slappna av mellan promenaderna. Jag hade gärna slappnat av mellan ett par promenader efter jobbet! det känns inte riktigt schysst att skälla ut dom som hjälper dig så nu tänker inte jag ta honom igen.. skyll dig själv att du sitter i skiten!

och jag klarar visst av att ta honom, det har gått jättebra när vi har vart ute

2009-07-14 @ 15:12:04
Postat av: Jonas

I like Babsan iaf! han e soft när han e med mig me!

2009-07-15 @ 20:36:42
URL: http://buddahpojk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0