ledig!

nu är jag ledig i 4 dagar :D wii! gud vad utvilad jag kommer bli, hoppas jag. ikväll blir det lugnt, imorgon blir det lugnt hos farmor och farfar och sen film på kvällen och på söndag blir det lugnt med lite pluggande. måndag och söndag blir det lugnt i bilen påväg hem och sen på sjukhuset och sen tillsammans med gustav och barro :D jag ska helt enkelt ta det jäkligt lugnt! :D
första helgen på länge som jag inte ens har lust att festa :P

ska kolla klart på okänd diagnos, älskar det programmet :D sen älskar jag ju allt medicinskt också så det är väl inte så konstigt.
när det är slut så ska jag och sara gå till biblioteket och plugga lite. jag har inte pluggat på 2 månader nu så det ska faktiskt bli skönt att komma igång, ska fasen klara tentan!
måste äta något snart med, börjar bli hungrig.

guud vad bra humör jag är på :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0