kass

nyss hemkommen från bion. som tur va så hade mamma 100 kr kvar på ett av presenkorten så jag slapp betala själv för att se skiten. fy vad kass den va! hände inte ett skit!
ska inte berätta mer eftersom sara läser och antagligen vills e den men jag har en rekommendation till dig: vänta tills den kommer ut på dvd, den är inte värd 100 kr.

känner att jag lika gärna hade kunnat stanna hemma och kolla på tv4 fakta idag :D Medicin tema med massa sjukhusprogram på onsdagar ju :O tror dock att det håller på ett litet tag till. ska jobba tidigt imorgon så ska ändå snart sova. hoppas jag lan soman idag, kunde inte det igår och i förrgår.

har ingen bil hemma nu heller så självklart kommer det spöregna imorgon när jag ska till jobbet, det regnar nu nämligen, men men. får väl strunta i att byta om hemma och göra det på jobbet istället så jag slipper jobba pisseblöt!

älskar dig gustav!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0