kass

orkar inte blogga egentligen men i väntan på film så går det väl an :P

förfesten igår va skitkul :D vi spelade lite ölspel och satt och tjötade. sen gick jah zandra jeanette och liselotte vidare till en annan förfest, den va helt död! :O  så försvann partyhumöret så jag och Z gick och käkade sen åkte hon hem. jag kollade lite på TV och somnade halv 2. fast det va väl iofs ganska bra med tanke på att jag skulle börja kl 14 idag.

en helt lugn dag på jobbet idag med. vet inte om jag ska tycka det är bra eller dåligt? :P man vill ju ha lite att göra men man vill ju ändå att dom ska hålla sig lugna annars blir det stressigt istället. aja..

jobbar imorgon med men på tisdag och onsdag är jag ledig :D dom dagarna ska spenderas i mjölby vill jag lova tillsammans med mina älsklingar! :D

bara 2 veckor kvar att jobba sen får jag äntligen komma hem!! :D nästa sommar blir det som sagt inget sommarjobb i thn, funkade inte så bra med barro och så vill jag inte vara ifrån älsklingen så länge igen.
hoppas på sommarjobb på sjukhuset i lkpg, på hematologen kanske? det vore asballt!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0