jobba

ska strax kila iväg till jobbet. tog en dusch nyss och blev svettig igen bara av att kolla på mina jobbkläder (sjukhuskläder). inte alls kul att jobba i denna värmen. idag ska vi dock (om vi får för cheferna) grilla med dom boende :D dom kommer verkligen uppskatta det och det blir lite annorlunda för oss personal med, kanon! bakade en paj förut med som jag tänkte ta med och bjuda personalen på som jobbar ikväll :D hoppas dom gillar den. ska bara skära upp en bit till mamma och stefan för dom ville också ha :)
tar bilen till jobbet, vet inte riktigt hur man cyklar med en paj i handen, aja :)

kammade håret bakåt när jag kom ut ur duschen och satte i ett diadem i håret :D blev ganska bra, lite roligare än det jag brukar ha. bästa känslan är ju att håret växer för bara för ett litet tag sen så kunde jag inte ha det så för det va för kort.





ett praktexempel på ett par allergiögon såhär mitt på sommaren :)

(det där fu*king jä*la ärret på halsen! jag HATAR det! det ser ut som en dubbelhaka, ett veck eller nått annat som inte passar in! jag ska banne mig ha ersättning för det om 1 år! ååh! tror det är 2 år det måste gå innan man kan skicka in om ärr till det försäkringsbolag man har)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0