jobba

svar till Jonas: haha, jag fick allt fundera där ett tag på vem fan Babsan va :P men sen trilla poletten ner :D hoppas ni har det bra i Barcelona! hälsa Kim från mig :D

ska snart kila en sväng med barro och sen gå till jobbet. trodde jag började kl 14 idag men inte då, börjar kl 13. har rapporten ikväll vilket betyder att jag har medicinerna idag också :D yeaas! igår fick jag ge insulin utan att ssk var med, min delegation är alltså klar, and I'm ready to go! wooo! får nog ge ikväll med med tanke på att det bara är jag och elin som jobbar och hon har inte delegation för det :) tur för mig :P hihi.

imorgon ska jag jobba natt för första gången, hoppas det kommer gå bra :) ska ta med film åså så jag har något att göra :)

snart kommer gustav också :D :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0