hemma

nu är jag äntligen hemma i mjölby igen :D skulle åkt idag egentligen men jag fick låna bilen av pappa redan igår så jag åkte hit och gav dom en överraskning :D både barro och gustav blev glada :P

va ute med barro för en liten stund sen, ska ta och käka frukost först. 
skulle logga in på min spotify för att få min musik men det gick ju inte. jag kom in på min sida men all min musik va borta?! :O ska inte mina spellistor komma upp om jag loggar in på min sida? 

hade tänkt gå upp och ta blodproverna idag men jag sov :P va väldans trött så jag får ta det imorgon.

har fått tid till röntgen nu med, den 4e augusti. då kan man fråga sig hur dom tänker när jag ska få svaren på blodproverna den 3e? när ska jag få svaren från röntgen då? vet inte ens om jag är ledig då :S vill inte sjukanmäla mig för jag jobbar bara 4 eller 5 dagar i augusti. fick kämpa med att få den 3e bortbytt så ska jag behöva byta bort en till! är du ledig sara?? rädda mig!! :P 
det positiva är ju att det blir en extra natt i mjölby :D

nu ska jag göra mig iordning och åka bort till gustav, han har lunch nu så jag ska passa på att käka frukost och köpa med varsin bulle :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0