framme

framme i thn nu. har vart hemma hos pappa och käkat sen åkte vi och handlade :D

nu tänkte jag titta på Okönd diagnos. Just nu visar dom nån slags kort dokumentär på typ 10 minuter om Tsunamin :S hemskt. dom brukar visa sånna korta dokumentärer i rekamen mellan 2 program :) vissa är riktigt intressanta.

tänkte kolla på Paris sen med, missade det igår.

gustav ringde nyss med. han är uet med barro just nu och så hittade han en hallonbuske och plockade några hallon :D det tog tydligen inte lång tid innan barro fattade att man kunde äta dom så han började också plocka och äta :D alltså bara plocka bären och inte dra av en hel kvist :P han åt flera stycken. gustav ska skicka en bild till mig så när jag får tag på en sladd till mobilen så kan jag lägga upp en bild :D

bjuder på en från helgen sålänge :D barro och jag pussas. älskar att få pussar av barro för han trycker verkligen nosen mot munnen på en, det syns på bilden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0