fallens och en dagens

igår när jag slutat jobba kl 7 så åkte jag hem och gick en sväng med barro sen la jag mig i sängen och stensomnade. vaknade 11.20 typ så då va det bara att pallra sig upp igen, bara 4 timmars sömn. gick med barro igen sen åkte jag hem till pappa och hämtade hans bil. åkte till göteborg och hämtade upp min älskling som kom för att hämta barro. har saknat honom!
tänkte att jag skulle sova när vi kom hem men vi sara och pappa gick ner på Emmas och käkade god mat :D sen bjöd pappa gustav på whiskey. var hemma hos mamma igen runt 17 och therese skulle komma kl 18 så jag hann inte sova :S hoppade in i duschen och drog på mig kläder inför kvällen. åkte upp och hämtade emma lite innan 18, therese va inte klar då så hennes pappa körde henne lite senare.

vi blev lite folk här hemma, vi hade väldigt kul! emma lärde oss nått nytt ölspel som vi måste införa som obligatoriskt på alla förfester :P det va kul!
när vi gick så stannade gustav hemma med barro och kollade på film. tråkigt tyckte jag men eftersom han skulle köra hem idag så ville han inte dricka.
vi gick ner till öltältena, tappade bort dom andra så det va bara jag och emma kvar tillslut :P sara och göte hade gått hem till kim så vi gick också dit.
drog till Backstage efter det men det va för lång kö så det va inte värt det. då gick sara hem så jag emma och göte gick till Sand, alldeles för lång kö för att vara värt det där med :P så vi bestämde oss för att dra till Lipz. kö där med (konstigt under Fallens va? :P ). göte tyckte inte det va värt 80 kr för en timme eftersom han inte hade sitt Mecenatkort med sig så han kunde inte gå in för halva priset. jag och göte gick ur kön men emma stog kvar och ville in så vi skildes åt där. jag och göte ville till öltälten för att ta en öl/cider men det va bara 15 minuter kvar tills dom stängde och precis då gick vi förbi Swania så jag sa att vi skulle testa gå in där även fast jag visste att dom hade högre åldersgräns där. så vi ställde oss i dörren (ingen kö). en tjej framför som va tvungen att visa leg för vakten. vakten säger då "vi får akta på oss så dom bakom kommer föri" så jag och göte kilade förbi utan att behöva visa leg :D gött! fullt med folk men vi fick plats vid ett barbort precis vid baren. jag beställde en dring och han en öl. satt och pratade en stund sen gick vi. fick förklara vägen upp till jeanette för göte eftersom han är från göteborg men han fick mitt nummer innan han gick fall han skulle gå vilse :P Zandra va på Butler men vi såg henne inte där och hon skulle ha följt med göte men det sket sig :P

gick hem och somnade så fort huvudet nuddade kudden typ :D va ju vaken i 22 timmar, sov 4 sen vaken i typ 16 till, jag va helt död!

idag har jag myst med gustav hela dagen :D vi har vart ute med barro, käkat pizza och kollat på film. gustav tyckte att mamma och stefan borde haft en säng framför TVn så att vi inte skulle ligga så lång ifrån varandra i varsin soffa så jag kom på den smarta idén att dra undan bordet och skjuta ihop sofforna så att vi kunde ligga och mysa precis bredvid varandra så det gjorde vi :D myste och kollade på Shooter. en av dom bästa filmerna jag sett på länge nu faktiskt :)

nu har både gustav och barro åkt hem :( saknar dom redan! men om en vecka får jag se dom igen. ska hem den 28e och stanna en natt för att ta nya blodprover på onsdag morgon och sedan åka hem igen. sen åker jag tillbaka efter mindre än en vecka igen för att få svaren på blodproverna :D och sen dröjer det bara en vecka till så har jag jobbat klart och ska hem för att stanna :D mycket åkande fram och tillbaka men det är det värt. håll tummarna för att proverna är kanon :D får operera ut min port-a-cath om dom ser bra ut, wiii!

ska börja plugga snart med men det ska jag inte tänka på nu :D

såhär såg jag ut igår + mina nya svarta klackar och skinnjackan, snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0