bilder

väntar bara på att sara ska komma hit och lämna lite grejer till helgen eftersom anna kommer :D sen ska vi cykla till jobbet, båda börjar kl 14.

medans jag väntar så tänkte jag lägga upp lite bilder på hotellet jag hittat, First Hotel Amaranten - 4stjärningt :D
på fredagen när vi kommer fram så blir det nog bara till att ta det lugnt, kolla i affärer, gå på promenad och sitta i baren på hotellet eller om man hittar nått annat mysigt ställe :D
sen på lördagen så vill jag på till Naturhistoriska museét, sara tipsade om nån Titanic-utställning som dom har där nu, skulle vara kul att se :D sen på kvällen blir det nog grönan. har bara vart på grönan en gång och det va förra året. det regnade då så det uppfyllde inte riktigt mina förväntningar men jag får ge det en chans till :D
nu måste jag bara dela med mig av mina planer till gustav ;)

(hittade bildera på google)


här är rummet vi kommer bo i




Lobbyn



Poolen



Framsidan. Mitt i stan, inte långt från all shopping :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0