090721

börjar med att säga GRATTIS till min älsklings zandra som fyller 21 idag! :D hoppas på en kanondag gumman!

kom hem från jobbet typ nyss. det va lugnt en stund på morgonen men sen drog det igång :S mer än så kan jag inte säga pga tystnadsplikten.
har käkat en skål nudlar nu så senare blir det sill med potatis, mmmm!

idag ska jag bara ta det lugnt :D ledig imorgon så då ska vi passa på att kolla på harry potter. det blir jag emma madde och sanna så det ska bli kul! ångrar nästan att vi inte bestämde att se den idag, vill inte vänta.

har hittat en ny låt som jag tycker är grymt bra :D pussycat dolls - jai ho, har ni hört den?
har iofs hittat några mer men den här va den som va bäst :)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack så mycket gumman! Älskar dig!

2009-07-23 @ 10:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0