090720

gick upp förut och tog på mig träningskläder och gick ut och sprang :) så skönt när man väl är tillbaka igen men väl när jag va ute så var det skitjobbigt. kunde kanske bero på att jag inte käkade någon frukost innan jag sprang :P då blir det inga ATP gjorda :P

ska snart ta och hoppa in i duschen, börjar jobba kl 15 idag så jag vill inte stressa innan. blir nog till att käka lite nudlar innan jag åker. sara tar med min matlåda som jag har hos pappa så jag slipper laga mat också, nice!

bio på onsdag med då :D Harry Potter. ser jag verkligen fram emot. tror vi får gå i Vänersborg, bion i thn är så kass och i vbg sitter man så bra så det spelar ingen roll om det sitter en kille på 2 meter framför, man ser ändå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0