090701

första juli i dag å allt :) juni gick jäkligt fort!

har precis käkat frukost ute på balkongen och nu sitter jag där och surfar lite :) så skönt ute i skuggan.

kusten igår va kul! solen gick i moln ganska mycket men den lyste igenom molnen så man fick ändå lite färg och så var det ändå varmt :D det va några timmer där den va helt framme och då va det riktigt varmt! vi badade och det svalkade vill jag lova :D
vi sov dock inte över. blev mer och mer moln och mamma undrade om hon kunde jobba imorgon för då va jag tvungen att komma hem och ta barro så vi bestämde oss för att åka hem :)
hann dock med att käka en av räkbodens gooooda räkbaguetter, mmmmm!

när vi kom hem så gick jag mamma och stefan ut på butlers och käkade god mat :D vi skulle fira att mamma klarade sin uppkörning idag, grattis!! hon har nu både körkort för vanlig bil (har hon haft länge), lastbil (har hon haft nån månad nu) och nu då ärven långtadare och lastbil med släp :D
jag käkade grillspett med fläskfilé och champinjon med majskolv :D supergott! och tro mig att campinjon stämde för jag fick fasen bara en :P

idag ska jag ta det lugnt en stund sen ska jag ut till överby och kolla lite, emma ska kanske med också :) jag vill ha nya mjukisbyxor och en stor go mjukiströja :D har inget sånt! man vill ju se snygg ut även när man ha mjukiskläder på sig, visst? :D

nu ska jag se på Paris, missade det igår.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0