varför är jag inte förvånad?

precis innan vi skulle gå förut ringde en läkare från sjukhuset med provresultaten :D dom hittade inga fel alls som kunde orsaka att jag blivit dålig i magen :( fan! däremot såg dom på blodproven att min snabbsänka va förhöjd, vilket innebär att jag har en infektion i kroppen men vad det är är det ingen som vet tyvärr. sen va min kalciumhalt låg, vilket beror på cellgifterna. sen va det nått mer som va lågt men det berodde också på cellgifterna.
läkarna tyckte att vi skulle avvakta och pratas vid på måndag igen. under tiden ska jag äta mycket som är bra för tarmarna, typ a-fil och aktimel åså.
det enda dom egentligen visste va att om det inte är bättre efter helgen så blir det ingen behandling på tisdag heller :O ännu mera faaan! uräkta språket men på sånthär får man bli arg! eller mer besviken. ska det fortsätta såhär så blir jag ju aldrig klar! suck...

nu ska jag ta en skål a-fil, ett glas mjölk och en macka och bänka mig vid TVn :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0