fredag

svar till sara och en korrigering: gustav ska till lkpg med kim och tc :D inte sig själv och tc.

när vi va och handlade förut ringde marie från sjukhuset och frågade hur jag mådde :D man känner verkligen att dom bryr sig om en :D jätteskönt!
fick lite tips på vad jag ska äta för att få magen bra igen, bla. ProViva, Dofilus, a-fil, rårivna äpplen och banan (bananen för att kalciumhalten är låg). ska ringa till dom på måndag när jag tagit blodproverna och berätta hur jag mår. förhoppningsvis mår jag bättre och får göra behandlingen på tisdag :D

gustav köpte frallor som han åt till frukost. jag satt mittemot och gjorde honom sällskap. så stoppar han in det sista av frallan i munnen men lika fort så spottar han ut den i handen och får ett typ kvälvningsljud :S "vad äcklig du är" sa jag :P så säger han "ja, men jag kände att den får jag aldrig ner, jag är mätt". hahaha! då börjar man väl inte tugga heller, eller att ens stoppa in den i munnen från första början :P killar!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0