trött

vaknade halv 6 idag och va toanödig, synd bara att jag inte orkade gå upp :P gick upp 10 i 6, tänkte att det va lika bra så kunde jag ta det lugnt på morgonen idag :D
det snöade när jag kom fram till nkpg imorse, kallt! såklart hade jag leggins på mig idag, typiskt att det ska vara kallare då. tog min medicin när jag kom till skolan och sedan gick jag mot K1. där skulle vi ha "paneldebatt" med sjuksköterskor :D 3 stycken ssk va där och en lärare som va ssk men jobbade som lärare på universitetet nu. en ssk jobbade på ambulansen, en på psyiatri och en som barnmorska :D dom hade jättebra svar på alla frågor så det va intressant :D det mest intressanta va han som jobbade på ambulansen eftersom jag är intresserad av att jobba där med.
hon som jobbade som barnmorksa lyssnade man lite mer på med eftersom jag funderar på det också :D klart man lyssnade på han från psyiaktrin med men man tog inte in det han sa på samma sätt men som sagt, allt va intressant!

sen fick vi 30 minuters rast innan seminariet i spetsen, alltså huset bredvid kåkenhus. vi skulle presentera våran artikel idag för dom andra 4 i vår basgrupp. sen skulle vi gå runt och läsa vad alla andra kommit fram till. alla grupper hade fått samma artiklar. detta gick väldigt fort så vi fick sluta en timme tidigare :D gött! vi blev bjudna på cider (alkoholfri givetvis) och salta pinnar på seminariet :D snällt!

nu ska jag ta och maila iväg en utvärdering till våran lärare i basgruppen, micha tror jag han heter. träffade han lite snabbt idag bara. vi ska skriva lite om vad vi tycker om första veckan. behövde inte vara så mycket, en halv A4 eller nått bara.

fixade lite med csn förut med. hade lite grejer att skicka in innan jag kan få mina pengar men nu borde dom komma om nån vecka :D

imorgon kan jag ta tåget som går 07.08 istället för 06.48 :D woho! ska till sjukhuset i lkpg nämligen och ha föreläsning där, i victoriasalen, norra entrén. den föreläsningen är egentligen frivillig men det kan vara bra att gå på den ändå :D

handboll ikväll med, sverige - kroatien. viktig match! vinner sverige får dom med sig dom poängen med till näst grupp :D matchen igår mot kuwait va väl inge vidare. dom vann ju men hur skulle dom ha lyckats förlora? vad gör en kuwait där? skulle tro att dom gick ut för att bara spela av matchen och spara sig till matchen idag istället. smart men ganska tråkig handoll.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0