torsdag

sara fixade lite mat förut, blev spagetti med köttbullar :) ganska gott, mätt blev man iallafall så det va ju bra.
vi har bara tagit det lugnt hela dagen, kollade på How to loose a guy in 10 days (den heter så va? nått sånt iaf) den va sådär men ett tidsfördriv. gjorde smoothie och varm oboy som jag sa :D det va gott! åt en av mormors bullar som jag fått med mig hem med :D
när filmen va slut så kollade vi på Parlamentet 10 år, helt okej men bara ett tidsfördriv det med tyvärr. spelade lite kort sen innan sara skulle åka.
följde henne till stationen jag gustav och barro :) så nu har vi recis kommit hem. har bestämt mif gör att ladda upp bilderna från finland och nyår på bdb nu :D skönt att få det gjort. sen blir det sängen och en god natts sömn :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0