torsdag

trodde att mamma åkte och jobba imorse så starx innan 10 pallrade jag mig upp för att gå ut med barro. när jag va på toan hörde jag att mamam kom hem. hon sa att hon kunde ta barro så att jag kunde vila mina fötter :D jättesnällt! stortårna är nog värst ändå, fast när jag har haft skor på mig ett tag så är alla tår värst :S kan det bara inte sluta göra ont snart?! vill iallafall att det ska ha gått över till skolan börjar, vill ju kunna gå normalt dom första dagarna :P ska nog gå ner till supermarket sen och köpa plåster så jag kan ta bort dom jag har och sen sätta på nya utan att göra slut på mammas och stefans :P

ska ta och väcka gustav med så vi kan käka frukost :D kanske ska spela lite wii med sen, wii fit får det bli idag i så fall :D idag kommer bli en såndär lugn dag när man bra är hemma och gör ingenting :D jo, en sak ska vi göra idag, vi ska hem till pappa sen när han slutar. min dator krånglar lite så pappa ska fixa och trixa :D

har nästan hela naturgodispåsen kvar med :D woho! åt lite innan jag gick och la mig igår men bara lite :P

frukosten kallar.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0