sjukhus-dokumentär-serier

nu har vi precis ätit :D blev som sagt korvstroganoff och en riktigt god sådan! jag är en mästerkock :D lite iallafall ;)

hade tänkt lägga mig framför TVn snart och inte röra mig ur fläcken förrns kl 22, då ska jag ut med barro på hans kvällspromenad :)
får väl bli att kolla på lite vad som hellst fram till 20, då är det top midel och det får man bara inte missa :D men efter det är et det där läkarprogrammet jag pratade om, Hopkins heter det. det är filmat på ett av USAs ledande sjukhus, kan det bli bättre? har alltid tyckt att USAs sjukvård verkar så bra. då menar jag själva vården och inte deras system om vård. sen vet ni nog vid det här laget hur mycket jag älskar sjukhus-dokumentär-serier (heter det så?) alltså sånt som händer på riktigt och inga läjliga sjukhusserier på TV, förutom Greys då :D
så fort jag kommer hem till mamma slår jag på TV4 fakta så ofta jag kan, där sänder dom sånna reality sjukhusgrejer varje dag :D det kan vara allt från "Riskfyllda förlossningar" till "hemligheter från läkarnas journaler", I'm lovin' it!

ni har väl inte missat min nya kategori? cancern heter den, där har jag lagt inlägg som rör cancern, inte så svårt att lista ut kanske? :P allt från knölen i halsen till första behandlingen. har dock inte lagt in så många om behandling och blodprov, det räcker att skriva det en gång för det är ju samma visa om och om igen varannan vecka.
nu tid har jag fått med för behandling, den 20e kl 9 :D skönt att kunna planera in det :)

på söndag ska jag till lkpg och kolla när min kusin linnea tävlar i friidrott :D hon är jätteduktig så det ska bli kul! sen ska det bli kul att träffa kusinerna och min faster lotta igen med :D va länge sen! sist jag va där så va ju inte linnea och lotta hemma :( men maja albin och fredrik fick jag träffa iallafall :D så helgen blir något att se fram emot! :D

TV nu då, hungricg börjar jag bli med :S åt ju så jagnästan spydde förut, weard!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0