sittning

vaknade kl 9 imorse. barro låg fortfarande och sov så jag tog en dusch, det va skitskönt! man blev piggare och så känner man sig fräsch, en bra start på dagen med andra ord :D
gick dock och la mig i sängen igen och kollade på tv, the hills bland annat.

stax innan 12 började jag bli hungrig så jag gick upp och käkade frukost. mer än så har jag inte hunnit med idag. tänkte dammsuga snart och sen diska. vika tvätt måste vi göra med, det har vi skjutit upp sen i torsdags :P
annars ska jag bara at det lugnt ända till sittningen ikväll. måste kolla upp när pendeln går, har inte riktigt koll på lördagar. finsittning alltså. klänning blir det men jag vet inte vad jag ska ta på fötterna. pumps lockar som fasen! va länge sen jag använde det nu men så har jag ju som sagt en blåsa på stortån och ont i två andra, kommer jag klara att gå från tåget till Trappan (kårhuset)? det tar kanske 20 min i ett par pumps. eller ska jag ta mina stövlar? eller ska jag ta stövlarna och ta med ett par pumps och byta till när jag komemr fram? svårt detta. kanske ska ta och gå runt i pumpsen lite här hemma för att se hur det går :D det gör jag.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0