sammanfattning 2.

året 2008

Januari

Åkte till stockholm för att träffa gustavs släkt. provade även på hur nattlivet i huvudstaden var.


Det bar även av till Trollhättan för att träffa alla underbara vänner där hemma.


Februari

Grillade med zandra och linda vid skogssjön, det va kallt!


Jag blev för första gången överraskad på alla hjärtans dag :D


Åkte till Trollhättan igen, denna gången kidnappade jag linda först ;)


Sara hade sin 20årsfest. Självklart va mjölby där och firade :D


och så kom 20årsdagen också.


mars

Jag hade min 20årsfest. Troligen den mest lyckade festen vi haft hemma hos oss. mellan 20-30 pers kom :D och det bästa var att vänner från thn kunde komma med :D


Jag gick på min första studentsittning med sara.


Sara linda och jag hade en galen utekväll i linköping.


Det var av till trollhättan igen :D kunde bara inte hålla mig från min underbara therese ;) ett extra plus var att zandra hängde på. Tror vi firade Hilles 20årsdag den kvällen bilden är tagen :D


April

Jag och gustav investerade i en egen bar :D


Vi träffade Barro för första gången och vi fastande direkt!


Åkte hem till sara och grillade och spelade kubb.


Maj

Hämtade hem våran efterlängtade ängel :D


Vi grillade galet många gånger i maj men det va mysigt!


tog med min prins till trollhättan för att träffa mamma, pappa, stefan och therese såklart :D


Åkte till stockholm igen för att fira thereses och jimmys giftemål, flytt till det nya huset och jimmys 30årsdag :D Jag satte mig också på hästryggen och följde med denice ut i skogen för en ridtur :D
nån vecka senare bar det av till huvudstaden igen, denna gången för att fira denices student :D

Juni

jag tog med mig bröderna björk ut på en seglingshelg på västkusten, a.k.k sveriges framsida!


Efter en del tråkiga besked bestämde jag mig för att hitta på något roligt eftersom jag inte visste hur resten av sommaren skulle bli. jag och gustav åkte med andra ort till göteborg för att besöka liseberg :D


åkte till gotland för att fira gustavs fasters 50årsdag. när alla ändå va där så passade vi på att fira midsommar samtidigt :D en dunderfest helt enkelt! kan vara det roligaste som hänt detta år :D


jag och kim gjorde trollhättan osäkert


Juli

I juli började helvetet på riktigt. opererade ut en stor tumör från en lymfkörtel i halsen, detta skedde den 3 juli mitt under sommarjobbet i thn. 6 dagar senare blev jag sjukskriven i 6 månader med diagnosen Hodgkins lymfom, alltså lymfkörtelcancer och därmed började cellgiftsbehandlingen.


då hade livet som cancerpatient börjat och det tog inte lång tid innan man fick peruk. under tiden var jag hemma i thn för sommarjobb som jag dock fick sluta med. stannade kvar för att festa på fallens dagar och ha lite roligt. zandra och kim fyllde 20 också :D


jag drack min sista droppe alkohol. bestämde mig för att sluta festa medans behandlingen pågick. jag har alltså vart alkoholfri sedan den 19e juli och om jag får säga det själv är jag stolt :D det är inte lätt alla gånger att kolla på när alla andra dricker, att inte ens smaka!



mamma robban och kurt började göta kanalresan. jag gustav och barro mötten dom i motala och sedan i berg :D i berg spelade vi minigolf och jag vann! åt ute på restaurang med, skitgod mat!! mamma stefan och robban fortsatte sedan mot finland när stefans semester började, kust hoppade av nånstans på vägen.


Augusti

gustavs mamma bjöd oss på en ålandskryssning och en heldag på gröna lund :D vi hade jättekul! lite synd bara att det regnade när vi va på grönan.


barro fick en dusch och tyckte inte om det. att bada tycker han heller inte om, alltså typ i havet eller i en sjö.


sept, okt, nov och dec har jag knappt några bilder ifrån :( har inte hänt så mycket i slutet av året tyvärr men jag hoppas ni hade kul med bilderna från övriga året :D
har inte lagt upp bilder från behandligar och från när håret rök dock, ser inget värde i dom bilderna och det är inget jag tycker är värt att nämna. jag vill se tillbaka på det som har vart kul :D

hoppas 2009 blir bättre, men det måste det ju bli :D ser fram emot det nya året!

älskar dig gustav!




Kommentarer
Postat av: linda

shit, hade helt glömt bort att vi va o grillade i februari.. sååå sjukt kallt de va!! haha..:D



roligt genom gång av året:D

2009-01-06 @ 19:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0