pizza

då var man hemma igen. lämnade tillbaka halsbandet, fick pengarna tillbaka som jag skulle :D skorna va det värre med :S dom såg att han använt dom ute men vi blånekade så efter en noga övervägning av 2 expediter så fick vi pengarna tillbaka ändå :D phuu! tankade bilen och åkte raka vägen hem. tog en promenad med barro när vi kom hem och sen gick vi till valentino och mötte zandra och eric för en pizza :D det va gott!
ska snart ut med barro igen eftersom det inte blev så långt innan pizzan, zandra och eric skulle kanske med då också. ska iallafall gå i skogen så han får springa lite, det älskar han :D blir till att ta på sig långkalsonger under mjukisarna, iskallt ute! rutan på bilen va isig på insidan till och med :S

höjt elementet har jag gjort i köket med, drog bort bordet en liten bit och vred på max och vilken skillnad :D har bara suttit här i en kvart kanske och känner redan värmen :D (sitter med min bärbara i köket)

nu ska jag ta och kolla in min ekonomi lite, hoppas på en glad överraskning men hur stor är chansen?

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0