onsdag

vaknade stax innan 10 idag men låg kvar en stund, barro låg ändå och sov. när han väl satte sig upp och kollade på mig så gick jag upp. va tvungen att gå på toa och jag kan ju säga att det inte är någon förbättring på den fronten :S ska ringa sjukhuset sen och säga att det inte blivit bättre så kanske jag får åka in och prata med nån läkare :) hoppas det för på måndag när skolan börjar vill jag vara fit for fight :D

tog en promenad med barro sen iallafall. tog på han det där nya kopplet vi köpt som gör att han inte kan dra och det funkade kanonbra :D vi gick inte i skogen nu på morgonen nämligen så jag passade på att testa det nya.
han är så söt barro med. igår fick han syn på 2 små gosedjur jag har på byrån i sovrummet så igårkväll och idag ägnar han sin tid åt att sitta vid byån och gny :P ibland ställer han sig på bakbenen för att kunna se upp över kanten, antagligen för att han ska visa oss vad det är han vill ha :) men tyvärr så får han inte dom.

igår dammsög jag hela lägenheten precis som planerat men jag va extra duktig så jag skurade också :D inte illa va? tyvärr så syns det inte idag att jag dammsög igår. tror att barro byter sin päls under en dag, det är hundhår överallt :O får väl dammsuga imorgon igen för idag gör jag det bara inte :P nej, idag har vi tvättid, det får räcka.

korvstroganoff blir det till middag idag :D ska bli gott!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0