oh no!

glömde en viktig sak förut. sjuksköterskan berättade ju vad jag skulle äta för att få magen bra sen säger hon "och mjölk ska du absolut inte dricka" whaaat?! ingen mjölk? och jag som böljat i mig mjölk dom senaste dagarna för det är så gott! till maten klarar man väl av att skita i mjölken, man kan dricka vatten eller saft (dock inget bubbelvatten just nu, vem vet vad det kommer ställa till med i magen?), men till frukost, vad ska jag dricka då? tänk er en fullkornsmacka som kanske blivit lite torr, hur gott är det med vatten till en sån? eller saft? det funkar ju bara inte. skulle ju kunna dricka filmjölk med det är inte samma sak :( hur ska jag klara mig?

provade en skål med min naturella youghurt med dofilus förut med och fyy vad äcklig! den va skitsur och smakade blää! det finns ju en anledning till att man har smaksatt yoghurt eller hur? men det är väl bara att stå ut, en skål om dagen blir det, inte mer! :P

ikväll blir det lets dance och popcorn :D

ska köra gustav till eric sen med. passar på att hämta lite av zandras saker med som hon behöver tills hon kan hämta resten. tycker så synd om dig gumman!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sandy

A-fil är kanonbra med, går att sockra i om det skulle va illa, ocå såmn med acidofidus eller va de heter i :) Sen juice kanske? Te?

2009-01-16 @ 18:02:50
URL: http://malibub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0