noooo!

fan, nu måste jag på toan snart igen, pain!
 
va ute med barro en sväng i skogen förut jag och gustav, skönt att komma ut lite :) gick till konsum när vi kom hem för att köpa nån pastasås. vi hade ingen inspiration till mat överhuvudtaget idag så det fick bli spagetti med ost/svampsås och ett par kött bullar. gustav stekte bacon till. trodde först att vi hade gjort för lite pasta för det såg verkligen ut som ingenting. gustav tog en stor portion så tog jag resten. hade jag vart frisk hade jag ätit allt och sedan velat ha mer men nu fick jag inte ens i mig hälften :S 2 köttbullar fick jag i mig också. men det är ändå bättre än igår så jag tror jag håller på att bli frisk :D gööööött!
när vi hade ätit sa gustav att det är idag man ska ta ner alla julgrejer så allt sånt har vi plockat ner med, eller allt och allt, 5 tomtar, 1 adventsljustake och 3 juldukar va allt som kom upp iår. just det, julgardiner i käket med :D som för övrigt måste tvättar för att barro tycker om att stå och kolla ut genom förstret och då samtidigt putta undan gardinerna med nosen, gärna precis när han har druckit eller ätit ;) han är så söt!

nu ska jag bara ta det lugnt en stund. väntar på top model som börjar kl 20 :D imorgon också, woho! sen är det nått nytt läkarprogram på 5an kl 21 imorgon som jag bara inte får missa! läkarprogram och dokumentärer är nog det bästa jag vet :D då ska det givetvis vara dokumentärer om sjukdomar åsånt, så sjukt intressant! tror sjuksköterskelinjen kommer passa mig som handen i handsken! :D hoppas det iallafall.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0