mycket

ska börja med att svara på en anonym kommentar. japp, jeanslegginsen är från vila. jag köpte dom gråa :D

har vart ute medbarro nu en sväng. blev dock inte så långt för nu har blåsorna på fötterna kommit tillbaka, iallafall en på stortån :S
ska väl ta och käka frukost snart men får inte riktigt tummen ur :P tänkte fortsätta med skolgrejerna idag, har ändå inget bättre för mig. jag och gustav ska nog käka lunch på stan idag :D mysigt!

nu snöar det här med, jag som trodde att det va slut med det så jag har ställt undan mina vinterstövlar men det är väl bara att ta fram dom igen, suck! det värsta är att snön lägger sig nu med.

tillbaka till skolarbetet. fick fram 2 ganska bra svar på frågorna igår men har lite kvar, vet ju inte hur långa svaren ska vara heller, men det va som vi sa när vi hade basgruppsmötet att det är ju första gången, så det är inte så farligt om vi gör fel nu för då lär vi oss av det till nästa gång :D tror dock inte att det ska bli värsta rapporten av svaren :P
måste kolla om jag hittar lite om äldreboenden i ljungsbro med sen ska jag börja på mitt förbättrningsarbete. mycket är det nu..

frukost då

älskr dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0